آموزش های ما

بلاگ

دوستی دیرینه قهوه و مدفوع

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

اگر هنوز چند دقیقه از نوشیدن اولین قهوه‌ روزتان نگذشته و احساس می‌کنید باید به‌سرعت خودتان را به اولین دستشویی برسانید، هیچ نگران نباشید.

اگر هنوز چند دقیقه از نوشیدن اولین قهوه‌ روزتان نگذشته و احساس می‌کنید باید به‌سرعت خودتان را به اولین دستشویی برسانید، هیچ نگران نباشید. شما جزو آن ۲۳ درصد قهوه‌نوش جهانید که شاهد ارتباط نزدیک قهوه‌نوشی و نیاز به تخلیه روده بزرگ هستند. اما این دوستی چه‌طور شکل می‌گیرد؟
از فواید و عوارض عادت قهوه‌نوشی روزانه تا به حال زیاد خوانده و شنیده‌ایم. اما شاید خیلی‌ها از تاثیر قهوه‌نوشی بر آن کار بزرگ شماره دو خبر نداشته باشند. همان که هنوز چهاردقیقه بیشتر از پایین رفتن آخرین جرعه‌ی قهوه‌ی صبح‌تان نگذشته سروکله‌اش پیدا می‌شود. دانشمندان هنوز نمی‌دانند چرا، ولی قهوه، حتا قهوه‌ی بی‌کافئین حرکت‌های روده را تحریک می‌کند و محققان فکر می‌کنند این اتفاق به خاطر تاثیر آن بر بافت اپیتلیال بین معده و روده‌ی کوچک است.
علاوه بر این نکته، نوشیدن قهوه هورمون گسترین را هم در بدن آزاد می‌کند. همان هورمونی که روده‌ی بزرگ را کار می‌اندازد. با این حال اگر شما چهار دقیقه بعد از نوشیدن فنجان قهوه‌ی صبح‌تان همچنان سر جای خود ماندید، هیچ نگران نباشید. فقط ۲۳ درصد قهوه‌نوش‌های جهان هستند که روده‌ی بزرگ‌شان به نوشیدن قهوه واکنش نشان می‌دهد و از این میان، زن‌ها دوبار بیشتر از مردها در معرض این تجربه هستند.
از خواندن این یادداشت حس خوشایندی ندارید؟ خوب است بدانید برای رفاقت قهوه و مدفوع ماگ‌هایی هم در فرم‌های خلاقانه‌ی خروجی بدن انسان طراحی شده. با شعار «Coffee makes me Poop». اگر جزو آن ۲۳ درصد هستید، شاید یکی از این ماگ‌های قهوه‌ای و تماشای این انیمیشن کوتاه و بامزه خنده را به لب‌هایتان بیاورد!
 
 

تماس با ما

خیابان استاد نجات اللهی , بین سمیه و طالقانی
کوچه بیمه

info@hallycafe.ir

ساعت کاری ما

همه روزه

09:00 - 23:00

رزرو میز

برای رزرو میز خود با شماره تماس حاصل فرمایید

تلفن : 88802711

ما را دنبال کنید